neděle 14. prosince 2008

Bílé divadlo

Motto:
"...člověk, který si nasadí lyže a stane se lyžařem, je svým rozhodnutím proměněn... na lyžích se člověk vrací sám k sobě... "

Tento pátek jsem měla možnost nechat na sebe působit představení Bílého divadla. Šlo o hru TY, KTERÝ LYŽUJEŠ.
Bylo to vskutku neobvyklé představení.
Herci se po jevišti pohybují nazí s lyžemi na nohou. Během celého představení nepadne ani slovo.
Řeknu Vám, že celou dobu představení jsem zírala s otevřenou pusou a nevěděla co si o celé věci myslet.
Nahá mužská těla různých tvarů, bembelající se údy, lyže, legrační pohyby, absurdní cyklení členů po jevišti, podivná hudba....to vše dokonale vyplo moje racionální uvažování.
Nevěděla jsem, jestli se smát nebo červenat, jestli se snažit proniknout do příběhu nebo jen tak spočinout a nechat vše plynout.
Z repertoáru Bílého divadla jsem ještě viděla hru Z TOHOTO OBRAZU UŽ NIKDY NEODEJDU.
Představení bylo součástí festivalu Colours of Ostrava. I toto představení bylo jako se říká "na bednu".
Každopádně obě hry vřele doporučuji :-)
Více na http://www.biledivadlo.cz
Obrázek stažen z: http://biledivadlo.cz/lyzar

Žádné komentáře: