pondělí 1. prosince 2008

Poslední zpráva z Irska

Hello for last time!
Takže to mám za sebou. Obdržela jsem a předala dary, vyslechla si spoustu hezkých slov na rozloučenou, dostala hodnotící zprávu a můžu tradáá domů :-) Irsko teď zažívá největší zimu za poslední roky, tak aspoň nebudu mít doma klimatický šok. Pavoukům zima nevadí, tak tvoří svá síťová díla. V sobotu jsem si ještě irskou zimu užila ve vánočním Dublinu. Nedávno byla v Dublinu otevřená česko-slovenská čajovna, tak jsem Marjan názorně ukázala jak se u nás v ČR relaxuje. Čajovna je to vydařená. Dýchlo to tam na mě domovem. Ale ceny jsou tam pekelně irské.
Zítra ráno už mířím na letiště a odpoledne jsem doma.
Děkuju všem, kteří četli moje příspěvky. Doufám, že aspoň občas pobavily a zpříjemnily den.
Taky děkuju všem kdo mi psali maily, pohledy, dopisy, sms atd. Moc mi to pomohlo, když jsem se cítila sama.
S blogem nekončím. Občas budu podávát zprávy o věcech, které mi přijdou zajímavé nebo důležité.
Takže lidé...bděte :-)
See you in Czech Republic
Maki už zase jen Volná

Žádné komentáře: